۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۱۰۹۰۷
حجت الاسلام ذوالنور در گفت وگو با رسا:

ایران ستون اتکای تأمین امنیت منطقه است | دشمن دست از پا خطا کند ادب می شود

ایران ستون اتکای تأمین امنیت منطقه است | دشمن دست از پا خطا کند ادب می شود
رییس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه عمر بیگانگان در منطقه فصلی است و به زودی نابود می شوند، گفت: جمهوری اسلامی ستون اتکا برای تأمین امنیت منطقه است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام شجاعانه نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون اسقاط پهپاد آمریکایی گفت: اقدام شجاعانه فرزندان امام و ملت در سپاه علاوه بر اینکه موجی از عزت، افتخار، غرور و شادی را در ملت ایران برانگیخت، پیام های متعددی را برای دشمنان و دوستان مخابره کرد.

وی به پیام اقدام قدرتمندانه سپاه پاسداران برای قدرت های شیطانی و استکباری اشاره و اظهار کرد: امروز قدرت های استکباری دانستند همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کرده اند، دوران بزن در رو تمام شده است؛ رهبری به صورت کاملاً آگاهانه و با پشتوانه آگاهی که از قدرت بازدارنده نظامی ایران دارند، فرمودند «دوران بزن در رو تمام شده است».

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: به استحضار عموم ملت شریف ایران می رسانم که پهپاد آمریکایی دقیقاً در نقطه ای مورد هدف قرار گرفت و سقوط کرد که آمریکایی ها چند دهه پیش، هواپیمای ایر باس ما را با حدود 300 سرنشین مورد هدف قرار دادند؛ دشمن از اینکه رهبری می فرمایند «دوران بزن در رو تمام شده»، باید بداند که اسقاط پهپاد آمریکایی گوشه ای از توانمندی های نظامی و بازدارنده ایران اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمن باید سر عقل آمده و از در خصومت وارد نشود، تأکید کرد: اگر دشمن بزند، می خورد بدتر هم خواهد خورد، بنابراین باید حدود خود را شناخته و پای خود را از حدودش فراتر نگذارد، زیرا اگر پای خود را از گلیمش درازتر کند، پایش قطع خواهد شد و ادب می شود.

وی به پیام اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کشورهای دوست و همراه اشاره و عنوان کرد: امروز کشورهای دوست و همراه خوشحال شده اند، زیرا دانسته اند که به کشوری اتکا دارند که می توانند به وجود آن در دنیا افتخار کنند.

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: نهضت های آزادی بخش و مردم مظلوم و مسلمان و ستم دیده منطقه که هم از خواری و ذلت تسلط بیگانگان سرافکنده بوده و هم از زبونی و جبن و پستی حکام وابسته ناراحت هستند و هم از جنگ نیابتی نظام سلطه که به دست ایادیشان در منطقه در حال اتفاق افتادن است، آسیب دیده اند، خوشحال هستند و افتخار می کنند که با نظام جمهوری اسلامی که مایه سربلندی و بالیدن است، ارتباط دارند.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پیام اقدام دلیرانه سپاه پاسداران برای کشورهایی که به اشتباه و خطا و با فریب عملیات روانی دشمن دچار خوف کاذب از جمهوری اسلامی شده اند، ابراز داشت: این کشورها بدانند جمهوری اسلامی قدرتمند است و اگر با آن ارتباط داشته باشند، ضرر نمی بینند، اما اگر بخواهند به بیگانگان وابسته باشند، ضرر خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه عمر بیگانگان در منطقه فصلی است و به زودی نابود می شوند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی برای هیچکدام از کشورهای منطقه تهدید نیست، بلکه ستون اتکایی برای تأمین امنیت منطقه به شمار می رود.

حجت الاسلام ذوالنور پیام اقدام دلاورانه سپاه پاسداران برای ملت ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: پس از آن که تحقیر برجام بر ملت ایران تحمیل شد و برخی غرور و عزت ملی ایران را به باد دادند، دو اتفاق شیرین، کام ملت را شیرین کرد؛ نخستین حادثه شیرین، برخورد حکیمانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب با آقای شینزو آبه نخست وزیر ژاپن بود و دیگری ضرب شستی است که دشمنان از فرزندان امام و ملت دیدند؛ مردم پس از این دو حادثه به خود بالیدند و غرور بر باد رفته شان احیا شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز گرایش های مختلف سیاسی از دو اتفاق افتخارآمیز اخیر خوشحال و سربلند شده اند، بیان کرد: جایی که منافع ملی در میان باشد، همه مردم با هر سلیقه ای که دارند، یکصدا و هماهنگ هستند.

وی در پایان از نیروهای مسلح و همه کسانی که در ارتقای توان دفاعی کشور و به روز نگه داشتن و پیشبرد آن تأثیر دارند و همچنین از ملت ایران برای مقاومت و استکبارستیزی آنها تقدیر و تشکر کرد./841/ت301/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
پوپک ارزانی
Iran, Islamic Republic of
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
یک اصل همیشگی در پروپاگاندای رسانه‌ای دشمن اصل تکرار است و آن هم این است که "اینقدر تکرار کنید تا باورپذیر شود".
نمونه آن تکرار ادعاهای آمریکاییها درباره لزوم تحریم ایران در قضیه خروج از برجام است.
0
0